Reacties
Reacties 251 - 300 van 884
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ed | Dat is wel een uitdaging | 8 mrt. '20 |
| Ed | zekers heel sportief die 40 meter.😂😂😂 | 8 mrt. '20 |
| Ed | Niet verkeerd toch? | 8 mrt. '20 |
| Ed | Men gaat vooral de grachtengordel bekijken. Zou ik… | 8 mrt. '20 |
| Andre&Hennie | Oja, natuurlijk! Dat is het. | 8 mrt. '20 |
| Theo | ze bedoelden natuurlijk door die "aardige"… | 8 mrt. '20 |
| Andre&Hennie | Blijft altijd bijzonder om dit landschap vanuit de… | 6 mrt. '20 |
| Andre&Hennie | Prachtig vanuit vogelvlucht! De piloot draaide ook… | 6 mrt. '20 |
| Andre&Hennie | Het was prachtig zonnig weer en weinig wind. En vele… | 6 mrt. '20 |
| Loes | Wat een ongelooflijke mooie foto's! Bijzonder… | 6 mrt. '20 |
| Theo | het is toch zwoegen met twee super geintresseerde… | 6 mrt. '20 |
| Mathilde | Jeetje, de lucht in . Lef hoor, en weer adembenemend! | 6 mrt. '20 |
| Andre&Hennie | Dat is het zeker, een bijzondere plek op deze aarde. | 5 mrt. '20 |
| Sharmila | Indrukwekkend! | 5 mrt. '20 |
| Andre&Hennie | Het was allemaal zo kleurrijk en mooi, niet moeilijk… | 5 mrt. '20 |
| Andre&Hennie | Wat een associatie met Groningen, gelukkig is het… | 5 mrt. '20 |
| Andre&Hennie | Ja echt heel bizar, onaards om te zien en tegelijk… | 5 mrt. '20 |
| Ellen | 50 tinten blauw? | 5 mrt. '20 |
| Ellen | Plaatje! :) | 5 mrt. '20 |
| Ellen | Gaaf zeg! Wat een kleur.. | 5 mrt. '20 |
| Hil | Wat prachtig! En sinds 1950 ineens heetwater uit de… | 5 mrt. '20 |
| Janny Nooij-Kapinga | Inderdaad echt bizar! Prachtige foto’s! Zo geniet… | 5 mrt. '20 |
| Andre&Hennie | Precies! | 4 mrt. '20 |
| Ellen | Hollanders.. | 4 mrt. '20 |
| Andre&Hennie | Dat is de beste reactie ! | 4 mrt. '20 |
| Jeannette | Behalve WAUW, is er een andere reactie mogelijk? Nog… | 4 mrt. '20 |
| Andre&Hennie | Dat is mooi. Altijd interessant om wat achtergrond… | 3 mrt. '20 |
| Theo | weer heftig onder de indruk van jullie speurtocht… | 3 mrt. '20 |
| Andre&Hennie | Ja, die hebben we van internet afgehaald om de bedoeling… | 2 mrt. '20 |
| Andre&Hennie | We proberen wat zon naar jullie te sturen. Deze foto… | 2 mrt. '20 |
| Anjatexel | Wat een prachtig plaatje! | 2 mrt. '20 |
| Mathilde | Prachtig !!! We snakken in NL naar n beetje zon. | 2 mrt. '20 |
| Andre&Hennie | Ik heb het ook heeeeeel zwaar! Het ziet er alleen… | 1 mrt. '20 |
| Andre&Hennie | Bingo! De reclame was te herkenbaar 😁 | 1 mrt. '20 |
| Jeannette | Ken je dat lied van Brigitte Kaandorp, https://www.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00… | 1 mrt. '20 |
| Theo | Hennie Bloemendaal lekker lekker !! | 1 mrt. '20 |
| Andre&Hennie | Het is weer eens wat anders op een boerenbedrijf | 29 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Gaat het niet worden! Het wordt binnenkort herfst… | 29 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Heerlijk veel ruimte, waren wij aan toe! | 29 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Zeker weten, heerlijk nog relaxen maar voorbereiding… | 29 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Echt een wow plekje | 29 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Plaatje heb je bij deze! | 29 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Dank je, ik hoef niet te twijfelen, vakantie hier… | 29 feb. '20 |
| Loes | Jazeker! Dan zou ik eerder naar de dokter gaan dan… | 29 feb. '20 |
| Ed | Niet verkeer zo'n Cottage 🦋🐌 | 29 feb. '20 |
| Ed | Hole in the rock hij bestaat nog. Moet daar ook nog… | 29 feb. '20 |
| Ed | mooie plaat voor boven het bed. | 29 feb. '20 |
| Ed | Niet te filmen dat je alweer aan de thuisvlucht denkt.… | 29 feb. '20 |
| Ed | ziet er weer goed 🧅 uit | 29 feb. '20 |
| Ed | Ik wil jullie niet missen, maar als er een praktijk… | 29 feb. '20 |


- Andre&Hennie: Dus we moeten nogmaals op…
- Hil: Welkom thuis, haast jammer…
- Andre&Hennie: Wat leuk Janny dat je mee…
- Andre&Hennie: Dank je wel voor het "…
- Janny Nooij-Kapinga: Weer veilig thuis! Was een…
Alle reacties »