Reacties

Reacties 251 - 300 van 884

Naam Reactie Datum
Ed Dat is wel een uitdaging 8 mrt. '20
Ed zekers heel sportief die 40 meter.😂😂😂 8 mrt. '20
Ed Niet verkeerd toch? 8 mrt. '20
Ed Men gaat vooral de grachtengordel bekijken. Zou ik… 8 mrt. '20
Andre&Hennie Oja, natuurlijk! Dat is het. 8 mrt. '20
Theo ze bedoelden natuurlijk door die "aardige"… 8 mrt. '20
Andre&Hennie Blijft altijd bijzonder om dit landschap vanuit de… 6 mrt. '20
Andre&Hennie Prachtig vanuit vogelvlucht! De piloot draaide ook… 6 mrt. '20
Andre&Hennie Het was prachtig zonnig weer en weinig wind. En vele… 6 mrt. '20
Loes Wat een ongelooflijke mooie foto's! Bijzonder… 6 mrt. '20
Theo het is toch zwoegen met twee super geintresseerde… 6 mrt. '20
Mathilde Jeetje, de lucht in . Lef hoor, en weer adembenemend! 6 mrt. '20
Andre&Hennie Dat is het zeker, een bijzondere plek op deze aarde. 5 mrt. '20
Sharmila Indrukwekkend! 5 mrt. '20
Andre&Hennie Het was allemaal zo kleurrijk en mooi, niet moeilijk… 5 mrt. '20
Andre&Hennie Wat een associatie met Groningen, gelukkig is het… 5 mrt. '20
Andre&Hennie Ja echt heel bizar, onaards om te zien en tegelijk… 5 mrt. '20
Ellen 50 tinten blauw? 5 mrt. '20
Ellen Plaatje! :) 5 mrt. '20
Ellen Gaaf zeg! Wat een kleur.. 5 mrt. '20
Hil Wat prachtig! En sinds 1950 ineens heetwater uit de… 5 mrt. '20
Janny Nooij-Kapinga Inderdaad echt bizar! Prachtige foto’s! Zo geniet… 5 mrt. '20
Andre&Hennie Precies! 4 mrt. '20
Ellen Hollanders.. 4 mrt. '20
Andre&Hennie Dat is de beste reactie ! 4 mrt. '20
Jeannette Behalve WAUW, is er een andere reactie mogelijk? Nog… 4 mrt. '20
Andre&Hennie Dat is mooi. Altijd interessant om wat achtergrond… 3 mrt. '20
Theo weer heftig onder de indruk van jullie speurtocht… 3 mrt. '20
Andre&Hennie Ja, die hebben we van internet afgehaald om de bedoeling… 2 mrt. '20
Andre&Hennie We proberen wat zon naar jullie te sturen. Deze foto… 2 mrt. '20
Anjatexel Wat een prachtig plaatje! 2 mrt. '20
Mathilde Prachtig !!! We snakken in NL naar n beetje zon. 2 mrt. '20
Andre&Hennie Ik heb het ook heeeeeel zwaar! Het ziet er alleen… 1 mrt. '20
Andre&Hennie Bingo! De reclame was te herkenbaar 😁 1 mrt. '20
Jeannette Ken je dat lied van Brigitte Kaandorp, https://www.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00… 1 mrt. '20
Theo Hennie Bloemendaal lekker lekker !! 1 mrt. '20
Andre&Hennie Het is weer eens wat anders op een boerenbedrijf 29 feb. '20
Andre&Hennie Gaat het niet worden! Het wordt binnenkort herfst… 29 feb. '20
Andre&Hennie Heerlijk veel ruimte, waren wij aan toe! 29 feb. '20
Andre&Hennie Zeker weten, heerlijk nog relaxen maar voorbereiding… 29 feb. '20
Andre&Hennie Echt een wow plekje 29 feb. '20
Andre&Hennie Plaatje heb je bij deze! 29 feb. '20
Andre&Hennie Dank je, ik hoef niet te twijfelen, vakantie hier… 29 feb. '20
Loes Jazeker! Dan zou ik eerder naar de dokter gaan dan… 29 feb. '20
Ed Niet verkeer zo'n Cottage 🦋🐌 29 feb. '20
Ed Hole in the rock hij bestaat nog. Moet daar ook nog… 29 feb. '20
Ed mooie plaat voor boven het bed. 29 feb. '20
Ed Niet te filmen dat je alweer aan de thuisvlucht denkt.… 29 feb. '20
Ed ziet er weer goed 🧅 uit 29 feb. '20
Ed Ik wil jullie niet missen, maar als er een praktijk… 29 feb. '20

1  « Vorige 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende »  ...