Reacties
Reacties 451 - 500 van 884
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ellen | Wauw, wat gaaf om allemaal mee te maken en wat hadden… | 30 jan. '20 |
| Jan en Ditzy van Beusichem | Wat super gaaf!! en ja hoor daar zijn ze dan jullie… | 30 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Voor de planning en voorbereiding hebben we de tijd… | 30 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Mooie plaatjes van een mooi gebied, het was super… | 30 jan. '20 |
| Tanja | Jeetje jongens wat een belevenis! Ik zeg “ goed… | 30 jan. '20 |
| Tanja | Geweldig zeg wat een mooie plaatjes! | 30 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Hele leuke wedstrijd om te zien, we hebben genoten.… | 30 jan. '20 |
| Mathilde | Muguruza gewonnen. Wat een mooie match ! En ik zag… | 30 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Nee, heel jammer, we gaan de spelers van de komende… | 29 jan. '20 |
| Mathilde | Geen Nadal helaas.... | 29 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Hoi Mariëlle, leuk dat je meeleest! Ja, wij zijn… | 29 jan. '20 |
| Marielle | Leuk. Geniet elke dag van jullie adventure. Oops.… | 29 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Precies! Mijn rood zal vervagen bij haar gezicht (ik… | 29 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Dank! Wellicht in de samenvatting, want de start is… | 29 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Het blijft iedere dag weer bijzonder, wij genieten… | 29 jan. '20 |
| Mathilde | Wat heerlijk weer allemaal, ik zal uitkijken naar… | 29 jan. '20 |
| Reinier | Heel veel plezier bij de australian open! We zullen… | 29 jan. '20 |
| Cornelien | zier weer allemaal jaloersmakend uit 😘 | 29 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Ja en ja, het was zo mooi om dat mee te maken, de… | 28 jan. '20 |
| Janny Nooij-Kapinga | Wat gaaf zo’n helikoptervlucht! En wat mooi is die… | 28 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Nadal is bij ons ook favoriet. Federer valt wat tegen,… | 28 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Jij ziet ook alles, ik denk dat we qua schema kans… | 28 jan. '20 |
| Mathilde | Ha reizigers, wat een statistieken , dat zal afkicken… | 28 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Fijn dat jullie ons blijven volgen en dat jullie dat… | 28 jan. '20 |
| Willem ter Riet | Hi Hennie en Andre, het blijft super om jullie te… | 28 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Prachtig! En van kalkzandsteen mag je niets anders… | 27 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Ja, ik vond het nog leuker dan van te voren verwacht… | 27 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Ja, prachtig En een hele belevenis 🤗 | 27 jan. '20 |
| Brenda | mooi hoor. Genieten zo’n uitzicht. | 27 jan. '20 |
| Ed | Perfect toch zo'n helikoptervlucht. Ook weer… | 27 jan. '20 |
| Betty Koen Verweij | Mooi he ? Jammer dat ze er zo nu en dan een missen… | 27 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Het is niet snel goed hè...wat leuk dat het zo n… | 27 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Het was heel bijzonder om de kust zo te kunnen zien,… | 27 jan. '20 |
| Loes | Ongelofelijk!!! Wat een mooie kust!!! Wat bijzonder… | 27 jan. '20 |
| Loes | te kleine ruimte...en nu weer te grote ruimte...het… | 27 jan. '20 |
| Andre&Hennie | 's Avonds kwamen er nog andere gasten bij maar… | 27 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Ze zijn echt zo irritant. | 27 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Dat denk ik ook, kun je mijn agenda aanpassen ? | 27 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Die vliegen halen het slechtste in me naar boven,… | 27 jan. '20 |
| Ed | yep die vliegen ken ik ook en daar is niet veel aan… | 26 jan. '20 |
| Ed | Kan mij dat voorstellen | 26 jan. '20 |
| Jeannette | Wauw, ik denk dat jullie nog een sabbatical van een… | 26 jan. '20 |
| Jeannette | “ROT OP” en “FUCK OFF”. Hahaha, ik ken Hennie… | 26 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Ja, hij viel ons de hele wedstrijd wel tegen. Zonde… | 25 jan. '20 |
| Reinier | Hebben jullie gezien hoe Federer op grootste wijze… | 25 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Ja, daar gaan wij van genieten... alhoewel... het… | 24 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Zo is het! Maar wij hadden het liever overgeslagen… | 24 jan. '20 |
| Mieke Vogel | Gaaf om live een halve finale van de Australian Open… | 24 jan. '20 |
| Frans | Een dagje Nederlands weer voorkomt heimwee. Het is… | 24 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Dat vinden wij ook, heel jammer dat we Williams niet… | 24 jan. '20 |


- Andre&Hennie: Dus we moeten nogmaals op…
- Hil: Welkom thuis, haast jammer…
- Andre&Hennie: Wat leuk Janny dat je mee…
- Andre&Hennie: Dank je wel voor het "…
- Janny Nooij-Kapinga: Weer veilig thuis! Was een…
Alle reacties »