Reacties
Reacties 401 - 450 van 884
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Marielise | ongeloflijk wat ziet dat er prachtig en indrukwekkend… | 7 feb. '20 |
| Mathilde | Wat een prachtfoto s weer ! En jullie hebben kleding… | 7 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Het was zeker een bijzonder verhaal en het staat in… | 7 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Dat was zeker een avontuur, maar vandaag hebben we… | 7 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Haha, te veel eer, dat lukt ons nooit. Maar we doen… | 7 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Ja dat was zeker heftig. Gelukkig is de rust hersteld… | 7 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Je krijgt alles mee, ook de minder leuke dagen. Ik… | 7 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Dat was het zeker, achteraf een avontuur, tijdens… | 7 feb. '20 |
| Ed | Gefeliciteerd man, wat een verhaal. Zet het goed op… | 6 feb. '20 |
| Betty Koen Verweij | Jeh ! Wat een avontuur! Gelukkig eind goed al goed!… | 6 feb. '20 |
| Rita Jepsen | Jullie gaan Floortje Dessing naar de kroon steken… | 6 feb. '20 |
| Loes | Wat heftig allemaal om dat ter plekke mee te maken!… | 6 feb. '20 |
| Theo | en steeds maar denken : ik doe het voor mijn plezier… | 6 feb. '20 |
| Janny Nooij-Kapinga | Jeetje, wat een avontuur! | 6 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Wij hebben in Australië en Nieuw Zeeland nog geen… | 6 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Het is luxe hier.... De wc rol hangt hier al naast… | 6 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Kijk even uitgezocht vanaf de andere kant van de wereld.… | 6 feb. '20 |
| Ed | Boomvarens die terug gaan naar het Carboon. Het blad… | 5 feb. '20 |
| Jeannette | Pardon, kamperen??? Sorry, ben ik niet zo van, met… | 5 feb. '20 |
| Jeannette | Jeetje Nieuw Zeeland, lijkt me nog prettiger dan Australie.… | 5 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Leuk dat je zo "meegaat", we gaan proberen… | 5 feb. '20 |
| Ellen | Leuk om jullie nieuwe avonturen zo mee te maken. Hopelijk… | 5 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Weer even een kampeer ervaring. | 5 feb. '20 |
| Ed | Ja dit is echt afzien | 4 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Precies, ze kwamen goed van pas! | 4 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Ja lach maar, jullie caravan is ruimer... | 4 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Het kan niet elke dag mooi mooi weer zijn, ondanks… | 4 feb. '20 |
| Theo | wie wat bewaard die heeft wat en zuinigheid met vlijt… | 4 feb. '20 |
| Hil | Hahaha, prachtfoto! | 4 feb. '20 |
| Mathilde | Toch nog even “ afzien” voor jullie. Komt goed.… | 4 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Heel leuk dat je zo met ons meegaat. Tot nu toe een… | 4 feb. '20 |
| Janny Nooij-Kapinga | Prachtige foto’s! Moet echt een mooi land zijn.… | 3 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Zo is het precies. Reizen is soms gedoe. Tot nu toe… | 3 feb. '20 |
| Leida | Na een -neem ik aan- stressvolle overstap door de… | 3 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Met een mooi uitzicht, heel leuk. Wat de foto niet… | 3 feb. '20 |
| Ed | wat een luxe. zwemmen op hoogte | 2 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Het heeft zeker de nodige stress opgeleverd, na een… | 2 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Ja inderdaad, wat een gedoe was het. Nu lekker verder,… | 2 feb. '20 |
| Loes | Oei, wat zal dat spannend voor jullie geweest zijn!… | 2 feb. '20 |
| Jan en Ditzy van Beusichem | Ook aan de andere kant van onze aardbol viert de bureaucratie… | 2 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Wat leuk dat je het zo waardeert Theo, en dat je ons… | 2 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Dank voor je enthousiaste reacties Rita, we nemen… | 2 feb. '20 |
| Theo | weer heel wat geleerd door jullie uitvoerige en interessante… | 1 feb. '20 |
| Rita Jepsen | Dank voor alle boeiende Australië verslagen. Veel… | 1 feb. '20 |
| Andre&Hennie | Dank je, we gaan nog even door. Vandaag regen in Melbourne,… | 1 feb. '20 |
| Jeannette | Geweldig! Jullie doen het goed! Veel plezier nog,… | 31 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Dat doen we zeker Irma, over twee dagen gaan we naar… | 31 jan. '20 |
| Irma | Blijf heerlijk genieten van dit alles, Groetjes | 31 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Hele mooie plekken, direct achter de speelsters, bijzonder… | 31 jan. '20 |
| Andre&Hennie | Heel gaaf ja , we konden de vinnetjes ter plekke verkopen,… | 31 jan. '20 |


- Andre&Hennie: Dus we moeten nogmaals op…
- Hil: Welkom thuis, haast jammer…
- Andre&Hennie: Wat leuk Janny dat je mee…
- Andre&Hennie: Dank je wel voor het "…
- Janny Nooij-Kapinga: Weer veilig thuis! Was een…
Alle reacties »