Weer thuis

11 september 2022 - Almere, Nederland

We pakken voor de laatste keer onze spullen in en vertrekken. De reis gaat soepel door Frankrijk,het is bewolkt en het verkeer is rustig. Bij Brussel stuurt de navigatie ons via lokale wegen en dat schiet niet op. We zijn blij als we het  grensbord van Nederland zien, dat voelt al thuis. De bewolking trekt steeds meer open en aan het eind van de middag kunnen we in de zon ons huis en Puck begroeten.

We kijken terug op een prachtige tour de france van 4500 kilometer en veel afwisseling. Het boek "Frankrijk puur roadtrips" met 40 autotrips heeft ons een hoop leuke routes en informatie aan de hand gedaan. We hebben genoten van de afwisselende natuur, steden ,proeverijen en onderkomens. De Fransen zijn veel leuker dan we dachten en proberen met Engels ons te verstaan. Hoogtepunten waren de kustlijn van Normandie, de invasiestranden, le mont saint Michel, het slapen in de tuin van Andre en Martine, de menhirs in Bretagne, het verblijf bij Lutess en Nante, Bordeaux, de kust en de flamingo's, Montpellier, de kloven in NP Causses, de grot van Aven Armand,en natuurlijk de rondleiding bij de la Jasse met Sophie.

1. Ellen:
    12 september 2022
    Klinkt helemaal goed! Fijn dat jullie genoten hebben :)
  2. Andre&Hennie:
    12 september 2022
    Het was heel leuk, de la Jasse was een hoogtepunt, goed bedacht Ellen!
  3. Rita:
    12 september 2022
    Weer genoten van alle verslagen en ik kijk uit naar jullie nieuwe reis!🤩
  4. Andre&Hennie:
    12 september 2022
    Je enthousiasme is aanstekelijk, wij kijken er ook naar uit
  5. Mathilde:
    12 september 2022
    Wat een hoogtepunten ! Wel thuis en succes met bedenken waar de volgende reis heen gaat !
  6. Andre&Hennie:
    12 september 2022
    Dank je wel voor het " meereizen " en je positieve reacties
  7. Janny Nooij-Kapinga:
    Weer veilig thuis!
    Was een mooie reis, ik heb genoten van de verslagen en de verhalen.
    Lieve groet
  8. Andre&Hennie:
    12 september 2022
    Wat leuk Janny dat je mee hebt genoten. Het was idd een mooie reis die we mochten maken. Tot binnenkort in het park!
  9. Margriet:
    13 september 2022
    Welkom thuis, haast jammer dat we de verhalen gaan missen. We zijn zondag eindelijknaar de Floriade geweest. Aanrader voor iedereen! Nog maar 2 weken open…….
  10. Andre&Hennie:
    13 september 2022
    Dus we moeten nogmaals op reis, begrijp ik ? Leuk dat jullie het zo waarderen. Groetjes!