Reacties

Reacties 51 - 100 van 884

Naam Reactie Datum
Andre&Hennie Ja, ik heb gezien dat je bij ma geweest bent...ziet… 26 aug. '22
Rob Jullie gaan lekker, schitterende foto’s van de Abdij.… 26 aug. '22
Andre&Hennie Het is zeker een mooie plek , zowel overdag als in… 26 aug. '22
Rita Jepsen Een van mijn favoriete plekken in Frankrijk. Ik kijk… 26 aug. '22
Andre&Hennie Dat was het zeker. 25 aug. '22
Rita Jepsen Indrukwekkend. 24 aug. '22
Andre&Hennie Dank voor je tip ! 23 aug. '22
Jeannette Als jullie langs Bayeux komen, vergeet het tapis niet.… 23 aug. '22
Andre&Hennie Ja, je hebt het gelezen ! Tuurlijk weer over erosie… 23 aug. '22
Ellen Erosie! Ik had dat woord al veel eerder verwacht ;).… 23 aug. '22
Ellen Mooi! 23 aug. '22
Ellen Klinkt goed! 23 aug. '22
Janny Nooij-Kapinga Mooi!! 22 aug. '22
Andre&Hennie Dat is het hier zeker ! 22 aug. '22
Andre&Hennie Dank je wel Janny. Het is hier prachtig 22 aug. '22
Andre&Hennie Je weet me te vinden Rob ! 22 aug. '22
Rob Mooie Drone foto’s, morgen kaarten bij jou Dré! 22 aug. '22
Andre&Hennie Ja zeker, Andre kon het niet laten .. 22 aug. '22
Rita Jepsen Prachtig! 22 aug. '22
Reinier Geweldig perspectief is deze foto! Is hij met de drone… 21 aug. '22
Janny Nooij-Kapinga Mooie foto’s! 21 aug. '22
Andre&Hennie Dank je wel Danielle, een heel leuk cadeau, en we… 21 aug. '22
Danielle Wauw wat een leuk cadeau! Heel veel plezier 😁🍷 21 aug. '22
Andre&Hennie Wij zijn ook benieuwd ! 21 aug. '22
Andre&Hennie Merci Jeanette 21 aug. '22
Andre&Hennie Dank je wel Rob, gaat vast lukken 21 aug. '22
Rita Jepsen Zo te zien een goed 1e begin van jullie reis! 21 aug. '22
Andre&Hennie Gezellig Rita en proost alvast 20 aug. '22
Andre&Hennie Precies ja ! 20 aug. '22
Andre&Hennie Gezellig Janny 20 aug. '22
Theo Gaat vast een leuke omweg worden met lekker proosten… 20 aug. '22
Jeannette Veel plezier 20 aug. '22
Rob Geniet ze in La Douce France en veel plezier met de… 20 aug. '22
Rita Jepsen Echt leuk dat ik jullie belevenissen weer mag volgen.… 19 aug. '22
Mathilde Mooie vooruitzichten. Ben benieuwd, goede reis 19 aug. '22
Janny Nooij-Kapinga Wat fijn! Goede reis en heel veel plezier. Ik volg… 19 aug. '22
Willem ter Riet Goede reis en veel plezier! Groeten, Willem en Xandra 19 aug. '22
Andre&Hennie Het was een reis waar we vaak langs vervelende ge… 25 mrt. '20
Andre&Hennie Dank jullie, we vinden het leuk dat jullie ons gevolgd… 25 mrt. '20
Andre&Hennie Een rugzak vol herinneringen, we gaan ze allemaal… 25 mrt. '20
Andre&Hennie Dank je, het was heel fijn onze meiden weer te zien… 25 mrt. '20
Andre&Hennie Het is heerlijk weer thuis te zijn, zeker in deze… 25 mrt. '20
Andre&Hennie Dank je, we proberen het ritme op te pakken. Bedankt… 25 mrt. '20
Hil Ha Hennie en Andre, jullie reis is afgesloten in "style"!… 24 mrt. '20
Jan en Ditzy van Beusichem Welkom thuis! Wat fijn dat jullie weer veilig in Nederland… 24 mrt. '20
Leida Welkom thuis! Fijn dat ik je al gezien en gesproken… 24 mrt. '20
Cornelien Fijn hoor weer thuis! zal wel wennen zijn ...maar… 24 mrt. '20
Hilda Welkom thuis, dat lijkt me ook weer heerlijk 😀.… 24 mrt. '20
Frans Welkom thuis en bedankt voor jullie reisverslagen.… 24 mrt. '20
Andre&Hennie Wij hebben er van genoten om elke dag een verhaal… 24 mrt. '20

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende »  ...