Corona in Fiji

21 maart 2020 - Pacific Harbour, Fiji

Fiji telt na vandaag het tweede Corona slachtoffer. De moeder van de stewardess die met het virus het land binnen gekomen is, is ook positief getest.

Het wordt spannend morgen, de westerse landen gaan langzaam in “lock down”. Vooralsnog gaat onze vlucht van Nadi naar Los Angeles door.

Wij zijn er klaar voor!

1. Willem ter Riet:
    Goede reis! Groeten, Xandra en Willem
  2. Andre&Hennie:
    21 maart 2020
    Dank jullie wel, we zijn blij dat we naar huis kunnen, met mooie herinneringen op zak.
  3. Jeannette:
    21 maart 2020
    Spannend, ik duim voor jullie dat alles voorspoedig zal verlopen. Succes.
  4. Andre&Hennie:
    21 maart 2020
    Dank je wel, we zijn aan het laatste stukje van onze reis gekomen. Dank voor je vele enthousiaste reacties en tot binnenkort.
  5. Brenda:
    Goede reis
  6. Andre&Hennie:
    Dank je wel,
  7. Andre&Hennie:
    21 maart 2020
    Dank je wel, we zien wel wat op tegen de reis maar zijn blij binnenkort, met mooie herinneringen, weer thuis te zijn. We hebben veel mazzel gehad, ook met de terugvlucht, door jouw engeltje?
  8. Cornelien:
    veilige vlucht !
  9. Andre&Hennie:
    21 maart 2020
    Dank je wel, we zijn zo blij dat de vlucht doorgast, zoals nu gepland, en we bijna thuis zijn. We hebben mooie herinneringen kunnen maken die we meenemen.
  10. Mathilde:
    21 maart 2020
    Ook ik duim voor jullie dat het gewoon lukt om terug in NL te komen. Een bizarre afloop voor jullie ! We volgen jullie opnieuw.
  11. Andre&Hennie:
    21 maart 2020
    Heel bizar inderdaad, maar het past bij onze reis, we zijn overal tussendoor geglipt. Bosbranden, overstromingen, en nu de laatste vlucht die nog gaat vanaf Fiji. Dank voor je vele leuke reacties!
  12. Arianne:
    21 maart 2020
    Goede vlucht en pas op jezelf!
  13. Andre&Hennie:
    21 maart 2020
    Dank je en dat proberen we, het ziet er tot nuntoe zo uit dat we thuis gaan komen, zo fijn!
  14. Mieke Vogel:
    21 maart 2020
    Ook wij wensen jullie een goede vlucht.
    We duimen voor jullie.
    Vanuit LA rechtstreeks naar Amsterdam? Al bericht of die vlucht door gaat?🤞
  15. Andre&Hennie:
    21 maart 2020
    Dank, geen bericht dus goed bericht, we gaan van LA naar Londen en de vlucht van Londen naar huis is omgezet naar een iets latere vlucht. We denken dat de tussenvlucht door een andere luchtvaartmaatschappij is overgenomen van NZair omdat die vlucht te leeg was om te gaan. We gaan met goede hoop op stap.
  16. Jan en Ditzy van Beusichem:
    21 maart 2020
    Ook van deze kant een goede vlucht toegewenst.
    We hopen snel van jullie te horen dat je veilig geland bent op Schiphol.
  17. Andre&Hennie:
    21 maart 2020
    Dank jullie wel, we hopen dat bericht maandagavond te kunnen versturen !
  18. Marielise:
    21 maart 2020
    toi toi, goede terugreis ,zal ook weer bijzondere reis zijn en anders verlopen als normaal maar hopelijk goed en rustig ,succes , welkom weer in Almere op naar de lente
    liefs Jo en Marielise
  19. Andre&Hennie:
    21 maart 2020
    Dank je, we hebben na deze lange zomer zin in de lente in Almere
  20. Margriet:
    21 maart 2020
    Goede en veilige reis terug! Het is hier in oeder geval mooi weer!
    Margriet en Hil.
  21. Andre&Hennie:
    21 maart 2020
    We hebben de zon een week geleden vooruitgestuurd, dus dat is blijkbaar gelukt. We gaan hem nu achterna
  22. Tanja:
    22 maart 2020
    Goeie reis! Heb genoten van al jullie verhalen. Dank daarvoor. Tot gauw.
  23. Andre&Hennie:
    23 maart 2020
    En wij van jouw leuke reacties, dank jewel, tot binnenkort!