Vertrek

24 november 2019 - Almere, Nederland

Het is bijna zover, morgen gaan we echt vertrekken.

Leuk dat jullie ons volgen!

Ons eerste land dat we gaan bezoeken is Sri Lanka. Het land waar Rob en Brenda, Mieke en Erik, en Cornelien ons zijn voorgegaan. We gaan een groepsreis doen met twee personen. Door de aanslag in april dit jaar heeft niemand anders zich opgegeven voor deze reis. We krijgen een privé chauffeur die ook als gids zal functioneren. Hopelijk heeft hij er net zo veel zin in als wij. Op de foto kun je de route zien.

We vliegen in de middag naar Dubai waar we na 6 uur vliegen aankomen. Laat in de avond vliegen we door naar Colombo, de hoofdstad van Sri Lanka waar het 30 graden is en dagelijks regent. Het tweede deel van de reis vliegen we businessclass...Gisteren kregen we een gunstig aanbod om te upgraden dus dat is een ervaring op zich.

1. Arianne:
    25 november 2019
    Lieve luitjes, spannend... hele goede reis gewenst!!
  2. Andre&Hennie:
    29 november 2019
    Dank je wel Arianne, we nemen je gezellig mee
  3. Rita:
    25 november 2019
    Goede reis; veel plezier gewenst en alvast mijn dank dat ik een inkijk krijg in jullie reisverslag!
  4. Andre&Hennie:
    Gezellig dat je meereist Rita
  5. Anja:
    25 november 2019
    Lieve André & Hennie, de tijd vliegt, vandaag vertrekken jullie! Ben zo benieuwd naar jullie avonturen! En wat een bijzonder begin: een groepsreis voor 2 personen! 😁
    Ik vind Sri Lanka prachtig! Jullie gaan vast genieten. Heel veel plezier en goede reis
    Ik volg jullie op de voet.....
  6. Andre&Hennie:
    29 november 2019
    Dank je wel Anja, gezellig dat je meereist, wij zijn ook heel benieuws
  7. Mieke Vogel:
    25 november 2019
    Lieve Hennie en André, vandaag begint jullie fantastische reis. Geweldig dat jullie dit doen. Ik ben ontzettend benieuwd wat jullie van ‘mijn’ Sri Lanka vinden. Geniet van de lieve mensen, de cultuur, natuur en veelzijdigheid. Heel veel plezier en liefs, Erik en Mieke
  8. Andre&Hennie:
    Ha ervaringsdeskundige,
    Nee nog geen massage, druk programma, de mensen zijn heel vriendelijk inderdaad en de afwisseling van natuur en tempels is leuk, gezellig dat jullie meereizen
  9. Mathilde:
    25 november 2019
    Spannend, zo ‘n begin van een verre reis. En geweldig dat ik zo “ mee kan reizen “. Wens jullie n mooie tijd.
  10. Andre&Hennie:
    Gezellig dat je meereist Mathilde
  11. Jan en Ditzy van Beusichem:
    25 november 2019
    Nogmaals hele goede reis gewenst, we kijken uit naar jullie reisverslag!
    Geniet ervan.
  12. Andre&Hennie:
    Hoi Jan en Ditzy,
    Gezellig dat jullie meereizen, we zijn benieuwd wat we kunnen beschrijven.
  13. Betty Koen Verweij:
    25 november 2019
    Ik wens jullie een heel goede reis en veel plezier. Tot later! 😎✈️
  14. Andre&Hennie:
    Dank je wel Betty,
    En tot veel later...
  15. Jeannette:
    25 november 2019
    Businessclass. Hou ik van. Goed gedaan!
  16. Andre&Hennie:
    29 november 2019
    Wij ook..eerste keer dat we dat meemaken. Er werd zelfs een tafellakentje over het tafeltje gelegd voor het ontbijt, op10 kilometer hoogte...gekkenwerk. maar wel heerlijk kunnen liggen.
  17. Tanja:
    25 november 2019
    Heel veel plezier! Lekker genieten en mooie herinneringen maken samen! Goeie reis!
  18. Andre&Hennie:
    29 november 2019
    Doen we zeker Tanja, geniet je op afstand mee?
  19. Leida:
    25 november 2019
    Business class🤔 Tja, een goed begin is .... Geniet samen, dan genieten wij op afstand met jullie mee😁
  20. Andre&Hennie:
    29 november 2019
    Zeker een goed begin en dat is het halve werk zeggen ze, geniet lekker mee ! Gezellig
  21. Irma:
    Geniet van alles 🤗🤗