Een hele dag regen

19 maart 2020 - Pacific Harbour, Fiji

Het was een regenachtige dag!

1. Rita:
    19 maart 2020
    Beste globetrotters, Wens jullie letterlijk en figuurlijk de laatste dagen veel zonneschijn! Alvast een voorspoedige reis gewenst. Hartelijke groet, Rita
  2. Andre&Hennie:
    19 maart 2020
    Het was een prachtige reis, maar we zijn blij als wij maandag weer in ons eigen bed liggen (met een stevige jetlag)
  3. Mathilde:
    19 maart 2020
    Van mij ook alle goeds en een goede en hopenlijk voorspoedige terugreis gewenst ! Lief
    Ve groet, Mathilde
  4. Andre&Hennie:
    19 maart 2020
    Dank en sterkte met het sociale isolement !
  5. Marielle:
    19 maart 2020
    Awhhhh. Wij in NZ helemaal gelukkig met die nattigheid. Te weinig zelfs 😄. Geniet nog even. 💙
  6. Andre&Hennie:
    19 maart 2020
    Komend weekend gaat het regenen in Auckland, geniet ervan ! Wij genieten hier nog drie natte dagen ;) En dan via Amerika en Brexitland naar huis
  7. Marielise:
    19 maart 2020
    Een heel goede terugreis en geniet ondanks alles van de ruimte en mogelijkheden die daar zijn. jullie komen terug in een bizarre bijzondere situatie. Er zal veel voor je te doen zijn Henny. Een reis die jullie niet zullen vergeten, velen aan de zijlijn van konden meegenietenen ,prachtige verhalen gelezen die jullie hebben geschreven ,thanks
    Liefs Marielise
  8. Andre&Hennie:
    19 maart 2020
    We gaan van binnen zitten door de regen naar binnen zitten door het virus. Jij zal het ook wel druk hebben, ik lees dat de thuisbevallingen weer gestimuleerd worden om het ziekenhuis te ontlasten. Nog drie dagen hier, dan een lange reis en dan heerlijk in ons eigen bedje bijslapen. Fijn dat onze verhalen ook voor jullie interessant waren, we hebben een prachtreis om op terug te kijken.
  9. Loes:
    19 maart 2020
    En? was het een ace Hennie? Geniet nog even......en een goede, veilige reis terug!
    Liefs, Loes
  10. Andre&Hennie:
    19 maart 2020
    Het was een ace, niemand kon de bal terugslaan. We proberen er nog van te genieten, we komen in ieder geval tot rust hier.
  11. Brenda:
    19 maart 2020
    Hennie en André. Geniet nog even en een goede terug reis. Hoop dat deze voorspoedig gaat met alles wat er speelt. Tot gauw
  12. Andre&Hennie:
    19 maart 2020
    We maken er hier het beste van, net als jullie in Nederland, een bizarre wereld. We nemen het stap voor stap en hopen maandagavond thuis te komen, met een dikke jetlag natuurlijk.
  13. Hilda:
    19 maart 2020
    Goede reis terug, ik heb genoten van alle verhalen!
  14. Andre&Hennie:
    19 maart 2020
    Dat is goed om te horen, we houden jullie op de hoogte tot het eind!