“Bijkomen” van een fantastische reis

12 december 2019 - Kalutara, Sri Lanka

Weer goed geslapen, na een nacht in een tent waarbij de voeten van een 193cm lange man ongeveer 20cm uit het bed staken.

Deze en komende dagen worden heerlijk saai, genieten van een mooi hotel met alle voorzieningen (zwembad, gym en lekker eten (oppassen dat er in gewicht geen twee Hennie’s en Andre’s terug komen!)). Omdat wij het aangedurfd hebben om onze reis naar Sri Lanka niet te annuleren (na de aanslagen), zijn wij verwend met een upgrade naar een mooiere kamer. Vandaag hebben wij tevreden teruggekeken op de afgelopen twee weken en vooruitgeblikt op wat nog komen gaat.

1. Janny Nooij-Kapinga:
    12 december 2019
    Hoe lekker kan het zijn! Volop genieten daar en even bijkomen van alle indrukken.
    Goede reis verder!
  2. Andre&Hennie:
    13 december 2019
    Dat is heerlijk Janny. We hebben zoveel meegemaakt dat het goed is nu even bij te komen en om te schakelen voor de reis naar een in Australië. We genieten hier volop.
  3. Leida:
    12 december 2019
    Heerlijk de accu opladen voor het spannende vervolg van jullie mooie reis. Have fun!
  4. Andre&Hennie:
    13 december 2019
    Ja we zijn flink aan het opladen, Leida. Net als onze apparaten, we doen wat wasjes en genieten enorm. Het is fijn om weer in een wat modernere wereld te zijn, dat is wat je gewend bent.
  5. Loes:
    13 december 2019
    Inderdaad, even alles wat jullie nu hebben gezien laten bezinken en OP naar het volgende deel van jullie vakantie! Geniet ook hiervan!!!
  6. Andre&Hennie:
    13 december 2019
    Zo is het Loes, ga je weer gezellig mee naar Australië?