Reacties
Reacties 101 - 150 van 765
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ursel Kriekjes | Een soort supersonisch doolhof? | 20 mei '25 |
| Ursel Kriekjes | wat bijzonder, en zo mooi! | 20 mei '25 |
| Mieke Vogel | Wauw. Leuk hoor, de hop on hop off bus, heel handig!… | 20 mei '25 |
| Mathilde | Indrukwekkend om daar te zijn… | 20 mei '25 |
| Hil | Prachtige plaatje! Even voor de kenners, het schijnt… | 20 mei '25 |
| Hil | In het Nederlands! | 20 mei '25 |
| Rita Jepsen | Doet me enigszins denken aan Guernica een schilderij… | 20 mei '25 |
| Rita Jepsen | Nooit geweten we zijn (bijna) naamgenoten. Een van… | 20 mei '25 |
| Andre&Hennie | Echt heel gaaf en omdat het bijna niet meer realistisch… | 19 mei '25 |
| Andre&Hennie | Zo mooi en leuk gemaakt | 19 mei '25 |
| Andre&Hennie | Goed gezien, maar om dat nou een raam te niemen... | 19 mei '25 |
| Andre&Hennie | Heel mooi. En als je de plattegrond van NY een beetje… | 19 mei '25 |
| Andre&Hennie | Wij lieten eerst een paar groepen voorgaan Loes !… | 19 mei '25 |
| Andre&Hennie | Wicked is geboekt. En ook de rest van het bovenstaande… | 19 mei '25 |
| Andre&Hennie | Blij dat wij hier naartoe zijn gegaan ! | 19 mei '25 |
| Andre&Hennie | Hoger gaat het niet worden 😁 | 19 mei '25 |
| Andre&Hennie | Zeker met ook nog die wolken op de achtergrond. | 19 mei '25 |
| Andre&Hennie | Zeker ! Twee dan….maar zes is wel een uitdaging… | 19 mei '25 |
| Andre&Hennie | Dat kan je wel zeggen Ursel 😢 | 19 mei '25 |
| Andre&Hennie | Tja..😢 | 19 mei '25 |
| Hil | Prachtig, op de achtergrond de Verrazano-Narrows Hangbrug! | 19 mei '25 |
| Hil | Hé, jullie hebben tóch een raam! Wel volgeplakt… | 19 mei '25 |
| Isabelle Batenburg | Wat prachtig! | 19 mei '25 |
| Isabelle Batenburg | Wauw! Wat gaaf! | 19 mei '25 |
| Loes | Wat een waaghalzen zijn jullie! Wat een leuk verhaal… | 19 mei '25 |
| Mathilde | Mee eens. Hebben jullie ook nog n musical geboekt… | 19 mei '25 |
| Rita Jepsen | Indrukwekkende video's van NY. | 19 mei '25 |
| Rita Jepsen | Humoristisch verslag; de auteur is hier op zijn hoogtepunt. | 19 mei '25 |
| Rita Jepsen | Prachtig! | 19 mei '25 |
| Wilma | Een prachtige kast , voor een aantal dagen.! | 18 mei '25 |
| Ursel Kriekjes | jullie zijn er bepaald niet op vooruit gegaan wat… | 18 mei '25 |
| Janny Nooij-Kapinga | Jeetje… | 18 mei '25 |
| Andre&Hennie | Victoria secret ja, met jullie dochters! We zijn van… | 18 mei '25 |
| Andre&Hennie | We gaan genieten van de stad en de drukte. Ben er… | 18 mei '25 |
| Andre&Hennie | Dank Rob ! Wij gaan nog even van deze grote stad genieten.… | 18 mei '25 |
| Mathilde | Jeanette en ik waren er in 2013. Herleeft weer. Herinner… | 18 mei '25 |
| Jeannette | Succes in New York. Ach, ietsje drukker dan de parken… | 18 mei '25 |
| Rob | Veel plezier in de Big Apple, enjoy the last moments… | 17 mei '25 |
| Andre&Hennie | Dank ! Gaan wij nog 6 dagen doen doen Ursul😁 | 17 mei '25 |
| Andre&Hennie | De kast zal waarschijnlijk tegen vallen, maar New… | 17 mei '25 |
| Andre&Hennie | Dank ! Wij blijven ervan genieten. | 17 mei '25 |
| Ursel Kriekjes | Goeie reis en geniet aan de ‘andere’ kant nog… | 17 mei '25 |
| Wilma | Ben benieuwd naar jullie kast in NewYork. Have a safe… | 17 mei '25 |
| Janny Nooij-Kapinga | Goede reis en nog veel plezier de komende dagen. Nog… | 17 mei '25 |
| Andre&Hennie | Helemaal mee eens, met bloed zweet en tranen en een… | 16 mei '25 |
| Andre&Hennie | Zeg dat Janny | 16 mei '25 |
| Andre&Hennie | Zeker, de gang is niet gemaakt voor lange toeristen… | 16 mei '25 |
| Andre&Hennie | Dat dacht ik vooraf ook maar het was niet zo spannend… | 16 mei '25 |
| Andre&Hennie | Ze lijken op Jozua, de profeet die beide armen naar… | 16 mei '25 |
| Andre&Hennie | Dat kunnen we zeker en doen we ook Brenda, nog een… | 16 mei '25 |


- Andre&Hennie: Dat doen we Rita, het boek…
- Andre&Hennie: Fijn dat jullie mee reisden,…
- Rita Jepsen: Jullie hebben een prachtige…
- Erik Batenburg: Leuk Andre en Hennie, Genoten…
- Andre&Hennie: Dank je wel Mieke en leuk…
Alle reacties »