Home sweet home

90 dagen in korte broek

26 onderkomens

12.500 kilometers in de auto

en 1 flooding

zijn wij alweer aangekomen op de immense  luchthaven van Dubai en lopen we naar de volgende vertrekhal voor de vlucht naar Amsterdam. Wij hebben ruim de tijd (3 uur) om deze overstap te maken, dus is het niet nodig om de metro te nemen die tussen de vertrekhallen rijdt. Het vliegtuig is ook weer een A380-800 (het grootste passagiersvliegtuig van Airbus), maar dit keer gaan we in de voor ons bekende economy afdeling zitten. De vliegtijd van Dubai naar Amsterdam is zeven uur en als wij de lucht in gaan is het 6 uur ‘s ochtends in Nederland, dus is het goed als wij wakker blijven om direct in het Nederlandse ritme te komen.

Aangekomen op Schiphol worden wij begroet door onze dochter Annet en, tot onze verassing, mijn net gepensioneerde broer Ed. Dat is thuiskomen!!

Thuis zien we de slingers “Welcome home” die Ellen heeft opgehangen en……de boodschappen die ze heeft voor de komende dagen heeft gedaan ! (Wij moeten vaker weggaan !! 😜)

1. Een leuke app over vogels is BirdNet!:
    11 april 2024
    Welkom thuis. Mooi avontuur hebben jullie beleefd👍😀
  2. Andre&Hennie:
    11 april 2024
    hoi Fred, het was genieten!
    Ik spreek je binnenkort. Even overleggen hoe wij verder moeten met de tennis groep😉
  3. Leida:
    11 april 2024
    Welkom thuis lieve mensen. Blijf nog maar lang teren op deze geweldige reis! Fijn dat jullie thuiskomst zo leuk was ... jullie werden gemist!
  4. Andre&Hennie:
    12 april 2024
    Dank je weel Leida, de reis was mooi maar thuiskomen na zo'n tijd is ook fijn. En helemaal met zo'n ontvangst. Het is hier heerlijk weer en dat nodigt uit om buiten te fietsen en wandelen.
  5. Jeannette:
    Welkom thuis!
  6. Andre&Hennie:
    12 april 2024
    Dank je wel Jeanette en gezellig dat je mee hebt gereisd.
  7. Mathilde:
    11 april 2024
    Fijn dat het n zachte landing was. Voor t weekend hebben we warmer weer voorspeld. Sterkte met wakker blijven , klein power napje kan wel toch
  8. Andre&Hennie:
    12 april 2024
    dat was zeker fijn, een mooie reis tot en met het eind. Leuk at je mee op reis bent geweest Mathilde
  9. Hilda:
    11 april 2024
    Welkom thuis, ik hoop dat jullie nog lang van deze vakantie kunnen nagenieten, wat een prachtige ervaring!
  10. Andre&Hennie:
    12 april 2024
    Dank je wel Hilda, we zijn druk met het maken van fotoboeken en straks een film met movavi om af en toe terug te kijken ( als we 80 zijn )
  11. Wilma:
    11 april 2024
    Welkom thuis en bedankt voor het delen van al jullie avonturen
  12. Andre&Hennie:
    12 april 2024
    Dank je wel Wilma en gezellig dat je ons hebt gevolgd.
  13. Janny Nooij-Kapinga:
    11 april 2024
    Welkom thuis! Wat een heerlijk thuiskomen voor jullie. Het nagenieten kan beginnen. 🤗
  14. Andre&Hennie:
    12 april 2024
    Dank je wel Janny, zo is het. De foto's en filmpjes gaan we koesteren als mooie herinneringen.

Jouw reactie