Dagje thuis

12 februari 2024 - Leeming, Australië

Vandaag was het plan om weer naar Fremantle te gaan om door de leuke straatjes heen te lopen en uitgebreid te gaan lunchen. Na vanaf ons onderkomen 50 meter te hebben gereden komen wij een eettentje tegen (die goed gedijd in deze upper middenklasse wijk) en besluiten om hier te gaan lunchen. Maar eerst tanken wij de auto af, dan hoeft dat morgen niet meer!

Na gegeten te hebben doen wij een wandeling van een uur in het park aan de Swan river, de locals verklaren ons waarschijnlijk voor gek want er was letterlijk geen hond buiten! Thuis gekomen duiken wij snel het zwembad in. De bewoners maken hier geen gebruik van, maar zijn wel direct bij onze aankomst begonnen om het zwembad schoon te maken. Het water is na drie dagen van groen naar helder getransformeerd.

De verhuurder heeft op de vraag “of wij hier gedurende ons bezoek aan Darwin onze spullen mogen op slaan” geantwoord met “My pleasure”, dus de autokoelkast en andere spullen mogen hier tien dagen blijven staan. Wat een “no worries” topper !

Morgen begint de tweede etappe van onze reis : Darwin Here we come !

1. Theo:
    12 februari 2024
    veel succes met het tweede hoofdstuk in het noorden Winterse groeten Theo
  2. Andre&Hennie:
    13 februari 2024
    Dank je wel Theo. Het wordt vast ook een leuk hoofdstuk in tropische sferen, de luchtvochtigheid is daar erg hoog.

Jouw reactie