Reacties
Reacties 551 - 600 van 692
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Peter en Wilma | Goede reis en op naar het volgende avontuur! | 15 jan. '24 |
| Bea | Proost. Succes en plezier voor de volgende etappe. | 15 jan. '24 |
| Astrid B | Wat leuk al die verhalen over jullie reis. Ben erg… | 15 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Dank Arianne, we zijn blij in de warmte te zijn. | 15 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Hij smaakte heerlijk | 15 jan. '24 |
| Arianne | In een T-shirtje met een biertje...en hier vriest… | 15 jan. '24 |
| Rob | Lekker biertje, maar zonder schuim. The Australian… | 15 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Ach wat een verschil Loes, echt winter dus. Wij fietsen… | 15 jan. '24 |
| Loes | Wat een gelevenissen! Prachtige foto's! Lekker… | 15 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Hst was warmer dan verwacht en veel heuvelachtiger… | 15 jan. '24 |
| Mathilde | Wat een moed om te gaan fietsen in de hitte ! Wel… | 15 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Leuk dat we jullie zo kunnen meenemen, Hil. Ik bedoelde… | 15 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Dank je wel Tanja, Ben je familie (dochter) van Astrid… | 15 jan. '24 |
| Tanja Spoelder | Wat leuk, ik ga jullie volgen! Wij gaan in oktober… | 15 jan. '24 |
| Hil | Prachtig zo meegenomen te worden op jullie reis over… | 15 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Dank je Wilma, we waren bikkels. Doorde inspannende… | 15 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Dat doen we zeker Marielle, vanmorgen onze volgende… | 15 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Ja het was heel mooi, Carla. Ik las later dat het… | 15 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Fijn het was een top dag | 15 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Haha, het is een opgave Jeanette, maar het gaat ons… | 15 jan. '24 |
| Wilma | Dapper fietsten met die warmte | 14 jan. '24 |
| Marielle | Heerlijk! geniet! | 14 jan. '24 |
| Carla | Prachtig!!!!! | 14 jan. '24 |
| Rita Jepsen | Ik geniet mee! | 14 jan. '24 |
| Jeannette | Hoe houden jullie dit 3 maanden vol? 😂 | 14 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Konden wij de temperatuur maar “middelen” 😅 | 14 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Janny, je hebt gelijk ! ;-) “Officially opened on… | 14 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Hoi Rob, dat gaan wij zeker doen! De fietsen staan… | 14 jan. '24 |
| Janny Nooij-Kapinga | Wat een verschil van temperatuur met hier! 41graden… | 13 jan. '24 |
| Cornelien | En wij ons maar arm stoken hier... :). Geniet er maar… | 13 jan. '24 |
| Rob | Doe de Quokka's de groeten op Rotnest Island,… | 13 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Het contrast kan niet groter. Hier is vandaag een… | 13 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Ja. Heel groot deze vijgenboom, Margriet. Vandaag… | 13 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Dank je wel voor de tip Fred, we gaan ernaar kijken. | 13 jan. '24 |
| Peter en Wilma | Hoi André en Henny. Bij jullie is het inmiddels avond.… | 13 jan. '24 |
| Hil | WAT EEN ENORME BOOM!!! | 13 jan. '24 |
| Een leuke app over vogels is BirdNet! | Mooie foto's en mooi beschreven. Die hoedjes… | 13 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Leuk dat je meeleest Mathilde, vandaag een warmte… | 13 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Dank je wel Janny. We proberen de namen van de vogels… | 13 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Zo dat gaat heel hard ja. Terwijl we ook veel binnen… | 13 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Het is ook heerlijk Christa. En volop zomer. We boffen | 13 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Ja, een beetje roze zweem als je heel goed kijkt.… | 13 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Leuk dat je meekijkt Leida, we doen het rustig aan… | 13 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Die kurkjes doen we maar niet, lijkt me behoorlijk… | 13 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Mede is misschien de komende dagen. | 13 jan. '24 |
| Andre&Hennie | Haha. De revolvers mochten niet mee in het vliegtuig.… | 13 jan. '24 |
| Mathilde | Leuk weer om mee te lezen, en sterkte met de temperatuur… | 12 jan. '24 |
| Janny Nooij-Kapinga | Wat weer een prachtig verslag en mooie foto’s! Dat… | 12 jan. '24 |
| Hilda | Het ziet er allemaal geweldig mooi uit🥰 De eerste… | 12 jan. '24 |
| Christa | Wat een heerlijke zomerse foto’s! Zalig zo relaxed… | 12 jan. '24 |


- Andre&Hennie: Dank je wel Janny, zo is…
- Andre&Hennie: Helemaal waar Loes. De lente…
- Andre&Hennie: Dank je wel Wilma en gezellig…
- Andre&Hennie: Dank je wel Hilda, we zijn…
- Andre&Hennie: dat was zeker fijn, een mooie…
Alle reacties »