Reacties

Reacties 551 - 600 van 692

Naam Reactie Datum
Peter en Wilma Goede reis en op naar het volgende avontuur! 15 jan. '24
Bea Proost. Succes en plezier voor de volgende etappe. 15 jan. '24
Astrid B Wat leuk al die verhalen over jullie reis. Ben erg… 15 jan. '24
Andre&Hennie Dank Arianne, we zijn blij in de warmte te zijn. 15 jan. '24
Andre&Hennie Hij smaakte heerlijk 15 jan. '24
Arianne In een T-shirtje met een biertje...en hier vriest… 15 jan. '24
Rob Lekker biertje, maar zonder schuim. The Australian… 15 jan. '24
Andre&Hennie Ach wat een verschil Loes, echt winter dus. Wij fietsen… 15 jan. '24
Loes Wat een gelevenissen! Prachtige foto's! Lekker… 15 jan. '24
Andre&Hennie Hst was warmer dan verwacht en veel heuvelachtiger… 15 jan. '24
Mathilde Wat een moed om te gaan fietsen in de hitte ! Wel… 15 jan. '24
Andre&Hennie Leuk dat we jullie zo kunnen meenemen, Hil. Ik bedoelde… 15 jan. '24
Andre&Hennie Dank je wel Tanja, Ben je familie (dochter) van Astrid… 15 jan. '24
Tanja Spoelder Wat leuk, ik ga jullie volgen! Wij gaan in oktober… 15 jan. '24
Hil Prachtig zo meegenomen te worden op jullie reis over… 15 jan. '24
Andre&Hennie Dank je Wilma, we waren bikkels. Doorde inspannende… 15 jan. '24
Andre&Hennie Dat doen we zeker Marielle, vanmorgen onze volgende… 15 jan. '24
Andre&Hennie Ja het was heel mooi, Carla. Ik las later dat het… 15 jan. '24
Andre&Hennie Fijn het was een top dag 15 jan. '24
Andre&Hennie Haha, het is een opgave Jeanette, maar het gaat ons… 15 jan. '24
Wilma Dapper fietsten met die warmte 14 jan. '24
Marielle Heerlijk! geniet! 14 jan. '24
Carla Prachtig!!!!! 14 jan. '24
Rita Jepsen Ik geniet mee! 14 jan. '24
Jeannette Hoe houden jullie dit 3 maanden vol? 😂 14 jan. '24
Andre&Hennie Konden wij de temperatuur maar “middelen” 😅 14 jan. '24
Andre&Hennie Janny, je hebt gelijk ! ;-) “Officially opened on… 14 jan. '24
Andre&Hennie Hoi Rob, dat gaan wij zeker doen! De fietsen staan… 14 jan. '24
Janny Nooij-Kapinga Wat een verschil van temperatuur met hier! 41graden… 13 jan. '24
Cornelien En wij ons maar arm stoken hier... :). Geniet er maar… 13 jan. '24
Rob Doe de Quokka's de groeten op Rotnest Island,… 13 jan. '24
Andre&Hennie Het contrast kan niet groter. Hier is vandaag een… 13 jan. '24
Andre&Hennie Ja. Heel groot deze vijgenboom, Margriet. Vandaag… 13 jan. '24
Andre&Hennie Dank je wel voor de tip Fred, we gaan ernaar kijken. 13 jan. '24
Peter en Wilma Hoi André en Henny. Bij jullie is het inmiddels avond.… 13 jan. '24
Hil WAT EEN ENORME BOOM!!! 13 jan. '24
Een leuke app over vogels is BirdNet! Mooie foto's en mooi beschreven. Die hoedjes… 13 jan. '24
Andre&Hennie Leuk dat je meeleest Mathilde, vandaag een warmte… 13 jan. '24
Andre&Hennie Dank je wel Janny. We proberen de namen van de vogels… 13 jan. '24
Andre&Hennie Zo dat gaat heel hard ja. Terwijl we ook veel binnen… 13 jan. '24
Andre&Hennie Het is ook heerlijk Christa. En volop zomer. We boffen 13 jan. '24
Andre&Hennie Ja, een beetje roze zweem als je heel goed kijkt.… 13 jan. '24
Andre&Hennie Leuk dat je meekijkt Leida, we doen het rustig aan… 13 jan. '24
Andre&Hennie Die kurkjes doen we maar niet, lijkt me behoorlijk… 13 jan. '24
Andre&Hennie Mede is misschien de komende dagen. 13 jan. '24
Andre&Hennie Haha. De revolvers mochten niet mee in het vliegtuig.… 13 jan. '24
Mathilde Leuk weer om mee te lezen, en sterkte met de temperatuur… 12 jan. '24
Janny Nooij-Kapinga Wat weer een prachtig verslag en mooie foto’s! Dat… 12 jan. '24
Hilda Het ziet er allemaal geweldig mooi uit🥰 De eerste… 12 jan. '24
Christa Wat een heerlijke zomerse foto’s! Zalig zo relaxed… 12 jan. '24

1  « Vorige 8 9 10 11 12 13 14 Volgende »