Twee Baaien wandeling

5 februari 2024 - Esperance, Australië

Vandaag is de temperatuur ideaal voor een lange wandeling, het is zo’n 21 graden en er staat een matige wind. Het werd een aangename twee baaien (West beach en Blue haven) wandeling van bijna twee uur. We vergapen ons weer aan het spel van de wind met de zee en de witte stranden, afgebakend door rotsen die eromheen gedrapeerd zijn. Dit uitzicht verveelt nooit.

Aan het eind van de wandeling trakteerden wij onszelf op het meegenomen water en werden verrast door een zeiknatte achterbak (en drone tas). De fles bleek zonder dop in de tas meegenomen te zijn, thuis aangekomen lag de dop op het aanrecht op ons te wachten.                (Ja, ja …..wij maken wat mee!)

Aan het eind van de middag liepen wij voor het avondeten naar de subway, alwaar twee totaal ongeïnteresseerde scholieren werkten. Hier kozen wij voor twee “foot long” broodjes, die ons, op een bankje aan het strand, onder het toekijken van de meeuwen, heerlijk smaakten.