Onze reis terug naar huis

9 april 2024 - Perth, Australië

De koffers zijn gepakt, de auto is toonbaar uit de wasstraat gekomen, en we zijn ingecheckt. We gaan echt terug naar huis ! We hebben een lange dag voor de boeg, die we beginnen met een bezoekje aan Terry. We brengen hem ons koelkastje, de spellendoos en wat andere spullen die we niet mee kunnen nemen. Hun woning ligt vlak bij de rivier Swan. Het weer is aangenaam en we wandelen een uurtje langs deze mooie rivier. Dan gaan we naar een hotelletje waar we een paar uur slapen en lekker douchen om de reis fris te beginnen. We rijden in 15 minuten naar het vliegveld waar we de auto afleveren. We lopen naar de 'international departures '. De rij om in te checken is voor ons vandaag erg kort. We krijgen hulp van Damien van de Emerites om onze lidmaatschapsnummers in orde te krijgen. Deze nummers hebben we nodig voor de wifi aan boord. Tijdens het wachten om in te checken komt deze Damien naar ons toe. Hij heeft gezien dat we niet naast elkaar zitten en regelt dat dat nu wel kan. Wat een service ! Aan boord komen we terecht in een klein vliegwalhalla. De stoelen zijn ruim, we hebben een kleine prive-minibar met water en blikjes frisdrank. Er ligt een zakje met slofjes en een oogmasker, we krijgen een toilettasje met verschillende inhoud voor heren en dames, en een pyama. Na het opstijgen wordt onze stoel "opgemaakt " met een dun matrasje. We nemen een kijkje in de bar-lounge ruimte, waar je wat kunt snacken en drinken.  De menu -en wijnkaart worden uitgedeeld. We laten ons het 3 gangen diner, waarbij we met onze naam worden aangesproken, goed smaken en dan wordt het langzamerhand tijd om te gaan slapen.

1. Carla:
    9 april 2024
    Goeie reis! Wat is dat snel gegaan
  2. Andre&Hennie:
    10 april 2024
    Het is zeker snel gegaan Carla, tot volgende week.
  3. Jeannette:
    9 april 2024
    Reizen zoals het heurt! Veel plezier en goede reis!
  4. Andre&Hennie:
    10 april 2024
    Haha, zoiets ja. So far so good.
  5. Een leuke app over vogels is BirdNet!:
    Goede terug reis.👍
  6. Andre&Hennie:
    10 april 2024
    Dank je wel Fred, we hebben het grootste deel van de nachtvlucht achter de rug.
  7. Janny Nooij-Kapinga:
    9 april 2024
    Wat een heerlijke luxe in dat vliegtuig! Ook nog genieten.
  8. Andre&Hennie:
    10 april 2024
    Zeker nog genieten Janny, wat een bonus.
  9. Cornelien:
    Zo echte vipbehandeling! Veilige thuisreis
  10. Andre&Hennie:
    10 april 2024
    Dank je Cornelien, het eerste lange stuk zit er bijna op. Straks als "gewone " reizigers verder van Dubai naar Adam
  11. Peter en Wilma:
    10 april 2024
    Wat mooi om zo jullie fantastische reis af te sluiten. Kom maar snel naar BOL om jullie verhalen met ons te delen onder het genot van een hapje en drankje Hollandse stijl😉
  12. Andre&Hennie:
    10 april 2024
    Dat doen we graag, tot binnenkort dan !
  13. Margriet:
    10 april 2024
    Welkom thuis, wat was het heerlijk om jullie te volgen!
  14. Andre&Hennie:
    10 april 2024
    Dank jjullie wel en fijn dat jullie er plezier aan hebben beleefd. Tot binnenkort
  15. Frans van Groeningen:
    10 april 2024
    Wat een luxe, genieten dus. Hier eindelijk weer golfweer
  16. Andre&Hennie:
    11 april 2024
    ja, bijzonder om mee te maken. Wij nemen het weer mee naar Nederland!
  17. Arianne:
    11 april 2024
    Welkom thuis! Ik zal jullie verhalen gaan missen...😉
  18. Andre&Hennie:
    12 april 2024
    Dank je wel Arianne,
    wat leuk dat je er plezier aan heb gehad. We missen het ook om elke dag op stap te gaan maar het gewone leven waar we al snel weer in zitten is ook goed. de lente kondigt zich aan en het is zo mooi groen in Nederland, Ik heb al weer gefietst en dat was lekker.

Jouw reactie