Bijkomen in Perth en voorbereiden voor de reis naar het noorden

22 februari 2024 - Perth Airport, Australië

Vandaag handelen wij de problemen met Cheaptickets en Airnorth voor een gedeelte af.  Aan beide ondernemingen wordt per e-mail gevraagd een terug betaling van het teveel betaalde in gang te zetten. Ook gaan wij naar Terry, bij hem hadden wij een appartement gehuurd voordat wij naar Darwin vlogen. Hij was zo vriendelijk om het teveel aan spullen voor ons op te slaan gedurende onze dagen in Darwin. Zijn vrouw is er nu ook bij, ze is terug uit Brazilië alwaar ze een drum (percussie) cursus heeft gevolgd. Na een half uur gekletst te hebben en de wereldse problemen te hebben doorgenomen bieden nogmaals wij aan om de aangeschafte autokoelkast, voor ons vertrek naar Nederland (op 9 april), als dank bij hun af te leveren. Dus zien wij ze nog een derde keer!
Hennie is toe aan een knipbeurt en wij combineren dit met een bezoek aan een groot winkelcentrum, dan kunnen wij gelijk voor de komende dagen eten en drinken inslaan.

In de middag gaan wij bij het zwembad liggen en nemen een verfrissende duik, de temperatuur is vandaag heel aangenaam in Perth. Heel anders ten opzichte van ruim een week geleden, hopelijk zet dit zich de komende weken door in het gebied boven Perth.

‘s Avonds gaan wij voor het gemak naar een hamburger tentje naast ons appartementencomplex en om tien uur in de avond wordt de huidige auto omgeruild voor de laatste huurauto van deze reis.

Morgen op naar het noorden!

1. Leida:
    22 februari 2024
    Dat klinkt allemaal voortvarend ... goed zo! Van harte gefeliciteerd André met je 63ste verjaardag! Maak er een gezellig feestje van samen met lieve Hennie.
  2. Andre&Hennie:
    22 februari 2024
    Ja ja ….wij zullen doorgaan (ook een bekend liedje!). Dank Leida ;-) en doen wij.
  3. Rita:
    22 februari 2024
    Proficiat André en nog veel plezier samen!
  4. Andre&Hennie:
    22 februari 2024
    Dank Rita ! Het plezier duurt voort ;-)
  5. Hilda:
    22 februari 2024
    Heerlijk even wat rustiger aan. Andre. Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag 🎁
    Geniet ervan!
  6. Andre&Hennie:
    23 februari 2024
    ja Hilda, wij gaan relaxed naar "boven" rijden. Dank en wij genieten verder!

Jouw reactie