Auckland

14 maart 2020 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Aangezien het Pasifika festival is afgelast en het een prachtige dag is, zonnig en 23 graden, gaan we met de ferry over naar Devonport, een uitloper van de stad Auckland in de haven. Een leuk boottochtje van 12 minuten. We maken een wandeling langs het water, met mooie uitzichten op de skyline. Er staan prachtige huizen uit de Victoriaanse tijd. Een mooi plekje om te wonen. We eindigen bij het marine museum waar we voor de laatste keer genieten van een koffie met pastry (soort taartje met chocola, of caramel, noten, kokos). We gaan morgenochtend vroeg op reis naar Fiji. De weersverwachting is helaas regenachtig. Even voor de statistieken, op het Noordereiland hebben we 3400 kilometer gereden, op 10 verschillende locaties geslapen, 2 maal onze nicht en haar familie ontmoet, en de meest mooie geothermische fenomenen gezien.

1. Irma:
    Wat bijzonder allemaal 🤗🤗🤗
  2. Andre&Hennie:
    14 maart 2020
    Zeker heel bijzonder. Laatste stukje in zicht, ben benieuwd hoe het daar is.
  3. Jan en Ditzy van Beusichem:
    Goede reis naar Fiji.
  4. Andre&Hennie:
    14 maart 2020
    Dank jullie wel, gaan jullie weer mee?
  5. Marielle:
    Have a great time. Miss uz already 💙
  6. Andre&Hennie:
    14 maart 2020
    Wij zijn nu op het vliegveld richting Fiji, gaan nog even genieten! By and love you all💋
  7. Rita:
    14 maart 2020
    Goede reis en ik kijk uit naar jullie nieuwe avontuur!
  8. Andre&Hennie:
    14 maart 2020
    Wij ook 😁 gaan proberen om tussen de buien door nog wat van Fiji te zien
  9. Jeannette:
    14 maart 2020
    Geniet nog even extra van het laatste stuk.
  10. Andre&Hennie:
    Gaan wij doen, dank!
    Hopelijk mogen wiij daarna terug vliegen van meneer Trump
  11. Hilda:
    14 maart 2020
    Het zijn weer prachtige verhalen, geniet van het laatste deel van de reis en ik hoop dat jullie volgens planning kunnen blijven reizen.
  12. Andre&Hennie:
    Gaan wij doen, dank!
    Wij houden er rekening mee dat wij via een omweg van twee maanden via Patagonie, de Galapagos eilanden en Schotland terug komen in Nederland